خدمات اینستاگرام و پیشرفت پیج اینستاگرام شما با وبسایت پیکی وب

خدمات اینستاگرام باتوجه به نوع خدماتی که یم شرکت و ادمین به شما ارائه میدهد تفاوت دارد . تعرفه های خدمات اینستاگرام باتوجه به پشتیبانی ، راه اندازی پیج اینستاگرام ، تبلیغ در پیج اینستاگرام و .. تفائت دارد . در وبسایت پیکی وب صفر تا صد پیج اینستاگرام شما با بهترین کیفیت و بازدهی بالا و مناسب ترین قیمت ارائه میشود.

خدمات پیج اینستاگرام شامل چیست؟

انتشار پست
نوشتن کپشن مناسب پست
قراردادن هشتگ‌های مناسب با کپشن و پست
استوری‌های محصولات و یا توضیح خدمات و …
ایجاد هایلایت‌های مناسب با کسب و کارمان
نوشتن بایو جذاب
درست کردن لوگو حرفه‌ای و مرتبط با کار
انتخاب نام مناسب
جوابدهی کامنت‌ها و دایرکت‌ها
انجام کارهایی که به سئو و افزایش رتبه پیج کمک می‌کند
انجام کارهایی که به جذب فالوور کمک می‌‍کند
تبدیل فالوورها به مشتری
این چند مورد که در بالا ذکر شد تماما کارهایی است که شما به عنوان صاحب یک کسب و کار باید انجام دهید. اما انجام همه این کارها و تولید محتوای مناسب با پیج زمان زیادی می‌برد که باعث می‌شود شما به دنبال انجام کارهایتان توسط ادمین ها یا شرکت‌ها بگردید.

خدماتی که ادمین وبسایت پیکی وب به شما ارائه میدهد :

چیدن استراتژی
اولین و مهم‌ترین خدماتی که باید بگیرید، چیدن استراتژی مناسب با توجه به توقع شما از پیج است. برای مثال شما افزایش فروش می‌خواهید یا افزایش اعتبار شرکتتان فرقی نمی‌کند، این وظیفه ادمین است که استراتژی مناسب برای شما بچیند. اگر نمی‌دانید که استراتژی اینستاگرام چیست حتما روی لینک کلیک کنید تا بهترین مطلب این موضوع را بخوانید.
آنالیز رقبا و خودمان
بهترین برنامه برای پیشرفت پیجتان را شرکت‌هایی دارند که رقبا و پیج خودتان را آنالیز می‌کنند. اما دید زدن رقبا چیست و چرا باید این کار را انجام دهند، به صورت مفصل برای شما در مقاله آنالیز پیج اینستاگرام نوشته شده است. نکته مهم این است که شما اشتباهات رقبا و بهترین راهکارهای آن‌ها را شناسایی کنید و در پیجتان استفاده کنید.
تولید محتوای جذاب
شک نکنید که فروش خدمات اینستاگرام فقط محدود به انتشار پست و نوشتن چند خط کپشن نمی‌شود. اگر شما فروشنده محصولاتی هستید مطمئن باشید که انتشار محصولات تنها به شما کمکی نخواهد کرد. یک پکیج خدمات اینستاگرام ویژه شامل تولید محتواهایی است و یا همان پست هایی که موجب افزایش فالوور و جلب اعتماد انها می‌شود.
انتشار روزانه پست
یکی از مواردی که در پکیج خدمات اینستاگرامی باید وجود داشته باشد، انتشار روزانه پست است. شرکت‌ها و ادمین‌های شما باید به خوبی بدانند که انتشار روزانه کمک زیادی به جلو زدن از رقبا می‌کند. اگر شما به دنبال خدمات اینستاگرام ارزان هستید باید پکیج‌هایی را انتخاب کنید که تعداد پست‌های کمتری دارند. اما بدانید که با این روند رشد شما طولانی‌تر خواهد شد.
نوشتن کپشن و هشتگ مناسب
بعد از اینکه برنامه ماهانه یا هفتگی شما مشخص شد، و محتوای جذاب شما تولید شد، باید به سراغ نوشتن کپشن مناسب و بعد از آن هشتگ ترند مناسب برویم. بهترین هشتگ‌ها و کپشن‌ها آنهایی هستند که کامل مربوط به پست تولید شده است.
یعنی اگر شما در مورد محصولتان تولید محتوا می‌کنید بهترین کپشن نوشتن ویژگی های محصولات و بعد از آن دعوت کاربران به نظردهی است. همچنین هشتگ مناسب هر پست با توجه به موضوع آن پست نوشته می‌شود. انجام خدمات اینستاگرام توسط شرکت ما یا دیگر شرکت‌ها باید شامل تمامی مواردی که تا به حال گفته شده است باشد.
استوری و هایلایت جذاب
نکات مهم در مورد استوری و هایلایت
استوری باید درباره محصولات یا خدمات شما باشد
استوری نظرسنجی باید در هفته چند بار تکرار شود
هایلایت‌های مهم باید ایجاد شود که شامل: آدرش و تلفن و راهنمایی کاربران با نحوه خرید از شما یا اطلاعات و آشنایی کلی با پیج و کسب و کار شما باشد.

تنظیم بایو، لوگو، نام
یکی از بهترین خدمات اینستاگرام که ادمین‌ها یا شرکت‌ها ارائه می‌دهند، عوض کردن لوگو یا بایو و نام پیج است. عوض کردن به این معنا نیست که تنظیمات شما را بهم بریزند. بلکه باید اگر نقاط قوتی وجود دارد نگهداری شود و نقاط ضعف را بازسازی کنند.
لوگو مناسب یا محصول شماست یا تصویر شرکت شما یا لوگو شرکتتان به صورت واضح است.
بهترین شرکت خدمات اینستاگرام
یکی از اهداف ما در شرکت پیکی وب، رضایت کامل مشتری ها از انجام کارهایشان توسط تیم ما است
اگر پیج کاریتان را به ما بسپارید، ما تمامی مراحل بالا را با همکاری و آموزش به خودتان انجام خواهیم داد.
نگرانی شما نگرانی ما هم هست. پس با کمک هم یکی از روش های بازاریابی را برای کسب و کارتان ایجاد کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *