چرا اکسپلور اینستاگرامم غیرمرتبطه ؟

محتوا اکسپلور اینستاگرام با کمک الگوریتم خود اینستاگرام پست ها را به شما نشان میدهد . افرادی که بیشتر پست های ورزشی، اشپزی ، مد و … را دنبال می کنند و لایک می کنند اکسپلور بیشتر این پست های مرتبط با جستجو را نشان میدهد همچنین پست های محبوب و پست های بیشتر لایک خورده را نمایش میدهد . امروزه به دلیل باگ اینستاگرام اکسپلور غیر مرتبط نمایش داده میشود .در وبسایت پیکی وب برای رفع این مشکل راحلی را به شما ارائه می دهیم تا به راحتی اکسپلور مرتبط با جستجوی خود را ببینید . جالب اینجاست که اینستاگرام آماری بر اساس پست‌های مورد علاقه کاربران در اکسپلور منتشر کرده که به صورت زیر است:
45 درصد مسافرت
44 درصد موزیک
درصد43 غذا و نوشیدنی
42 درصدلباس
41 درصد فیلم.

چگونه اکسپلور اینستاگرام را ریست کنیم ؟

محتوا اکسپلور اینستاگرام، با کمک الگوریتم خود پست هایی را برای نمایش انتخاب می کند. به طور مثال افرادی که دنبال می کنید، پست هایی که لایک کرده اید، موارد جستجو شده و.. همگی در انتخاب محتوا اکسپلور تاثیر گذار هستند. با این حال در صورتی که این الگوریتم کار خود را به درستی انجام نداد، می توانید محتوا آن را اصلاح کنید. با فایل دی همراه باشید.
استفاده از See Fewer Post Like This اینستاگرام برای جلوگیری از نمایش محتوا زرد در اکسپلور اینستاگرام
خود اینستاگرام راه حلی برای رفع این مشکل در نظر گرفته است. ابتدا عکس یا پستی که آن (و پست های مشابه آن) را دوست ندارید، انتخاب کنید. روی آیکن منو یا سه نقطه در گوشه بالای پست تپ کنید. انتخاب کنید.See Fewer Posts Like Thi سپس گزینه Show Fewer Posts Like This From Now on به شما نمایش داده شده و از این به بعد آن پست و به طور کلی پست های در آن سبک، به شما نمایش داده نمی شوند.

الگوریتم اینستاگرام ۲۰۲۱ برای اکسپلور

الگوریتم اینستاگرام ۲۰۲۱ برای این دو قسمت تا حد زیادی شبیه به الگوریتم اینستاگرام برای فید است؛ با این تفاوت که در فید پست‌ از اکانت‌هایی به شما نمایش داده می‌شود که آن‌ها را دنبال می‌کنید در حالی که در اکسپلور، پست‌هایی از اکانت‌های جدید و ناشناس خواهید دید.
اکسپلور شما احتمالا با اکسپلور دیگران بسیار متفاوت خواهد بود. چرا که الگوریتم اینستاگرام تلاش می‌کند تا این صفحه را برای هر کاربر تا حد امکان شخصی‌سازی کند.
هدف اکسپلور این است که محتواهای احتمالا دلخواه کاربر را به او پیشنهاد بدهد. اگر درباره موضوع یا هشتگی در اینستاگرام سرچ کرده‌اید، شکی نیست که به زودی محتواهای مربوط به آن هشتگ را در صفحه اکسپلور خواهید دید.

به نظر می‌رسد که محتوای نمایش داده شده در اکسپلور اینستاگرام بر اساس الگوریتم زیر انتخاب می‌شود:

پست‌هایی که کاربر قبلا با آن‌ها درگیر شده است.
پست‌هایی که به علت تولید محتوای خوب مورد توجه کاربران زیادی قرار گرفته‌اند.
محتوای نمایش داده شده بر اساس صفحاتی که کاربر دنبال می‌کند.

دلیل نمایش داده شدن این پست‌ها می‌تواند یکی از موارد زیر باشد:

پیشنهادهای اینستاگرام برای شما
اینستاگرام علاوه بر تحلیل رفتار و فعالیت هر کاربر، محتوای جدیدی که از قبل با آن‌ها برخورد نداشتید را به صورت رندوم (اتفاقی) در اکسپلور به شما نشان می‌دهد تا شاید در لیست علاقه‌مندی‌های‌تان قرار گیرد.
تعدادی از پست‌هایی که در اکسپلور اینستاگرام می‌بینید با این توضیح برای‌تان نمایش داده می‌شوند که پیشنهادهای اینستاگرام به شما هستند. بنابراین برخی از این پست‌ها بین کاربران محبوب بوده و نرخ مشارکت بالایی داشته و از این طریق به اکسپلور شما راه پیدا کرده‌اند.
این گزینه به ما کمک می‌کند تا با داشتن پست‌هایی با نرخ مشارکت بیشتر نسبت به سایر پست‌های خودمان به اکسپلور مخاطبان جدیدی راه پیدا کنیم. برای مثال زمانی که کاربران زیادی را با پست خود درگیر کردیم، احتمال دارد دوستان آن‌ها هم پست ما را ببینند و به صفحه ما علاقه‌مند شوند.
پست لایک شده توسط دوستانتان
طبق الگوریتم تعریف شده برای اینستاگرام، از آن جایی که شما افرادی با علایق مشابه خودتان را دنبال می‌کنید پس احتمال می‌دهد که شما هم ممکن است این پست‌ها را دوست داشته باشید. به همین دلیل این پست‌ها با این توضیح وارد اکسپلور شما هم می‌شوند.
پست مشابه با محتوایی که قبلا لایک کرده‌اید
محتوای مورد علاقه شما با لایک کردن پست‌هایی در این زمینه برای اینستاگرام روشن می‌شود و در مقابل این شبکه اجتماعی پست‌های بیشتری را که شبیه به محتوای آن بوده را در اکسپلور اینستاگرام‌ به شما نشان می‌دهد.
پست محبوب در منطقه جغرافیایی شما
این متن زیر پست اکسپلور شما به این معنی است که محتوای نمایش داده شده در کشور یا شهر شما مورد توجه زیادی قرار گرفته و نرخ مشارکت بالایی داشته است. این توضیح را ممکن است زیر پست‌ افرادی که در محدوده جغرافیایی مشابه شما هستند هم ببینید، چون اینستاگرام تشخیص داده که ممکن است شما هم آن را دوست داشته باشید پس برای شما هم نمایش داده می‌شود.
محتوای مشابه با ویدیوهایی که تماشا کرده‌اید
وقتی شما ویدیویی را تا انتها یا فقط برای چند ثانیه تماشا می‌کنید حتی اگر آن را لایک نکنید، اینستاگرام متوجه علاقه شما به محتوای ویدیو می‌شود و ویدیوهای مشابه آن را در اکسپلور به شما نشان می‌دهد.
پست‌هایی که به اشتراک گذاشته‌اید.
هنگامی که محتوای پستی در اینستاگرام برای شما جالب باشد یا به آن علاقه داشته باشید، احتمالا آن را برای دوستان خود ارسال میکنید یا در استوری اینستاگرام خود به اشتراک می‌گذارید. اینستاگرام با بررسی فعالیت شما نسبت به این نوع محتوا، متوجه علاقه شما به این پست‌ها می‌شود. در نتیجه محتوایی مانند آن‌ها را در اکسپلور اینستاگرام‌تان نمایش می‌دهد.
محتوای مشابه با پست‌هایی که ذخیره کرده‌اید
هنگامی که پستی را ذخیره می‌کنید یعنی به محتوای آن علاقه دارید و می‌خواهید هر زمان که دوست داشتید به آن دسترسی داشته باشید. اینستاگرام با تحلیل رفتار شما بر روی محتوای پست‌هایی که ذخیره می‌کنید متوجه علاقه شما می‌شود و محتوایی مشابه آن را در اکسپلور به شما نشان میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *