چرا تعداد لایک و فالورای اینستاگرام من پایین است ؟

تعداد لایک و فالورای اینستاگرام به اکانت ما بستگی دارد که چه قدر با ارزش است یا خیر هرچه قدر پست های ما بیشتر لایک بخوره به افراد بیشتری نشان داده میشود .ارزش گذاری پست توسط اینستاگرام به میزان لایک و کامنتی که در 60 دقیقه اول پس از ارسال پست دریافت می کند همچنین به میزان هشتگ ها بستگی دارد .الگوریتم اینستاگرام در این روز تا تغیر کرده و پست ها به ترتیب نمایش داده نمیشود به این معنی است که برای فالورای شما بعد از منتشر شدن نمایش داده نمیشود .بنابر این بلافاصله پست شما لایک نخواهد خورد. و تعادا لایک و فالور اینستاگرام کاهش می یابد ما در وبسایت پیکی وب شما را برای افزایش تعداد لایک و فالور اینستاگرام راهنمایی می کنیم.

دلایل کم شدن تعداد لایک اینستاگرام :

از کار افتادن ربات ها : ربات ها و برنامه های افزایش لایک بر خلاف قوانین اینستاگرام است . بنابر این اینستاگرام تلاش می کند تا این ابزار های خودکار بسته شود . کسانی که بر روی این ابزار ها حساب باز کرده بودند تعداد لایک پستشان در اینستاگرام کاهش یافته است. حالتShadoban این حالت اینستاگرام نشانه این است که هشتگ هایتان کار نمی کند به همین دلیل هیچ کس نمی تواند پست شما را ببیند . در این حالت شما باید هشتگ های غیر مرتبط یا ممنوعه و تکراری که ممکن شامل کلماتی باشه که اینستاگرام اون رو به عنوان اسپم یا محتوای مجرمانه بشناسه . پس هشتگ های تکراری و نادرست ممنوعه است.بعضی از هشتگ های اینستاگرام هم به صورت موقتی یا نامدود ممنوع است به همین دلیل هیچکس قادر نیس با این هشتگ ها پست شما را ببیند

الگوریتم اینستاگرام چطور عمل می کند ؟

خیلی ساده، اینستاگرام پست‌هایی که بیشترین میزان مشارکت کاربران را به دست بیاورند را بیشتر دوست دارد و آنها را بیشتر در معرض دید باقی کاربران قرار می‌دهد. مدیران instagram مرتبا در حال تلاش برای ارتقا سطح تجربه کاربری و اولویت‌بندی محتوا براساس علاقه کاربران هستند و به همین علت اینستاگرام بالاترین میزان مشارکت کاربران (Engagement) را در بین دیگر شبکه‌های اجتماعی دارد. معیار تشخیص میزان مشارکت کاربران از مواردیست مثل تعداد لایک و کامنت، تعداد دفعاتی که یک پست save شده، تعداد بازدید ویدئو و یا هر نوعی تعاملی که یک پست اینستاگرامی میتواند به دست آورد نکته سریع: یک استراتژی کامل برای هشتگ‌هایتان داشته باشید. هشتگ‌ها همان راهی است که کاربران پیج شما را پیدا می کنندو تعداد لایک و فالورای اینستاگرام بیشتر میشود. بنابراین اگر دنبال‌کنندگانتان یک روز بعد پست شما را مشاهده کنند، حداقل شما می‌توانید با هشتگ گذاری صحیح افراد جدیدی که دنبال شما می‌گردند را در اسرع وقت متوجه پست خودتان کنی.

علت ریزش فاورای اینستاگرام چیست ؟

کپشن های شما جذاب و تاثیربرانگیز نیستند

تصاویر عالی در پست های شما می‌توانند توجه مخاطب را به خود جلب کنند. اما کپشن های جذاب، مخاطبان شما را وادار به تعامل با شما خواهند کرد. اگر می‌بینید بعد از گذاشتن یک پست فالوور های شما ریزش می‌کنند، علت ریزش فالوور ممکن است در کیفیت کپشن باشد.

عدم انسجام پیج و نداشتن قالب کلی

تصاویر موجود در پست های شما به مخاطبتان یک شناخت کلی درباره‌ی شما و محتوایی که تولید می‌کنید، ارائه می‌دهد. اگر پیج شما دارای تصاویری نامرتبط، رنگهای ناسازگار و کیفیت متفاوت باشد، این مسئله عاملی برای ریزش فالوور های شما خواهد بود. از طرفی اگر پیج شما دارای پست هایی با کیفیت بالا باشد، به مرور خواهید دید که فالوور های شما روز به روز بیشتر می‌شوند.

محتوای شما ارزشمند، سرگرم کننده یا آموزشی نیست

اگر می‌خواهید پیج شما رشد کند، مخاطبین خود را حفظ کنید و فالوورهای خود را راضی نگه دارید، باید مشکل و مسئله‌ی آنها را حل کنید! یا اصطلاحا خدماتی را برای آنها ارائه دهید. آیا مخاطبان شما علاقمند به یادگیری زبان هستند؟ به آنها اصطلاحات جالب و جملات کوتاه و کاربردی معرفی کنید. آیا آنها به دنبال یک محتوای فان و سرگرم کننده هستند؟ تصاویر و متن های خنده دار بامزه را با آنها به اشتراک بگذارید. بطور خلاصه نیاز مخاطبین خود را رفع کنید تا آنها را جذب کنید.

از هشتگ ها به درستی استفاده نمی‌کنید

اگر بطور کلی از هشتگ ها استفاده نمی‌کنید، باید بگوییم متاسفانه دچار اشتباه بزرگی شده‌اید. برای توسعه پبج در اینستاگرام، هشتگ یکی از ضروریات است. زیرا محتوای شما را در طول روز در معرض دید مخاطبان جدید قرار می‌دهد. اگر از آنها استفاده نمی‌کنید، لزوما فالوور های خود را از دست نخواهید داد. اما فالوور های جدیدی را نیز بدست نمی‌آورید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *