اینستاگرام یک شبکه اجتماعی می باشد که در سال 2010 تاسیس شد؛ رسالت این برنامه اشتراک عکس و لحظات خوش بود که با گذر زمان بیزینس های مختلفی نیز وارد این عرضه شدند و همین موضوع سبب شد تا امروزه اینستاگرام آیتم های زیادی را مخصوص فروشگاه های اینترنتی درست کرد تا مدیریت صفحه و مشتریان آسان تر شود.
شما باید با توجه به سطح کاری و فعالیت خود بستر پیشنهادی بین اینستاگرام و وب سایت را انتخاب کنید و در این راه پیکی وب قاطعانه پشت شما می ایستد و به عنوان یک مشاور بزینس کوچینگ بعد از آنالیزم مسیر، شما را به بهترین نحو ممکن راهنمایی می کند تا بهترین بازدهی را داشته باشید.